Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Sunday, October 23, 2011

confession time 2

  1. bila saya naik kereta, saya jarang tidor.sebab saya akan pandang ke luar dan berangan sepanjang masa.tabiat dari kecik.tuh pasal saya senyap dalam kereta.kecuali klu saya naik kereta ngan adek2 saya.kami bising nak mampos.
  2. once, someone pernah tanya "have you ever feel like you wanna kiss a girl?" randomly dekat a few ppl. I nod.
  3. i dont think hari raya is a festive now. i hardly feel the aster whenever it comes around. in fact, i dread it.
  4. saya pernah makan tembakau waktu kecik2.apparently, sy muntahkan balik..highlighted by my mom.sebab saya pon x ingat pasal nie.tuh pasal saya selalu high.kecik2 telan nikotin..x main r takat sedut.hahaha
  5. saya ada kompleks dengan lukisan saya. saya x pernah rasa ianya cukup bagus.ianya x pernah bagus.ntah bile saya nak bagus, saya pon x taw.
  6. time saya 12 tahun, saya sangat lanky. penekanan ayat, SANGAT..saya rasa kelakar tengok struktur badan saya ketika itu. macam playwood bergerak.
  7. no, saya x bley nampak entiti dunia asing. tapi mostly orang di keliling saya pasti ada yg boleh.
  8. the reason i grew apart dengan my childhood fren is ncoz she grew up too fast and i am childish. still are, now.hehe
  9. saya beli barang kaler oren sebab papa. percayalah.
  10. saya jeles bila combi dapat kereta kaler kuning, yg boleh isi barang kat tempat duduk ye, pastu ade hon, and gagang telepon. itu mainan mahal. mana aci combi je dapat.hohoho.padan muke kene buli

++chepazana++
++tu jelah dulu.hehe++

0 comments: