Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Saturday, February 27, 2010

back to my native language

it seems that i had developed quite a severe typo disease in which every single thing that i post up at fb have typo in it...i failed...so i'm gonna rant in malay till i overcome this poor excuse of illness,,

sesungguhnya dalam bahasa mesia saya dibenarkan guna bahasa rojak tahap luar cakerawala..hohoho..sudah lama saya x guna bahasa skema...satu hari saya akan bwat entry tanpa tapisan di mana saya x akan sama sekali mengedit entry tersebut dan anda lihatlah bagaimana severe penyakit typo saya lately..since lappie lama saya bwat hal, saya telah mendapat virus ala2 rheumatoid arthritis with severe spam and delayed neurotransmitter response..huhuhu, ntah ada ke idok nama penyakit gitu, wallhualam I x tau..

supposedly hari nie ada lawatan gi loji kat ampangan batu but then atas2 sebab ada manusia yg spek matanyer x cukup nak tebal lagi, ia terpaksa dibatalkan...sungguh ku x berperasaan hapa2 ketika itu...dah x de rezeki (ayat sedapkan hati) namun klu kita melihat dari sudut terangnya (direct translation, y'all) saya dapat memenuhkan folder vocaloid saya dengan megahnya...ntah tetiba gila jap ngan bishies dari vocaloid (kamui gakupo, kaito and kagamine len) those guyz deserve love, like seriously...gakupo's voice gonna get you going for hours, drop dead sexy that man is...and totally pwn-ed that shota..my shota fever didn't diminish yet so laling might found a few more shota drawing shoved at her face..

sekyus mi, i wan tu go en rit bek mai fan fik (can you translate this??hahaha)

++chepazana++
++dancing samurai?? ftw++

0 comments: